Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Φωτογραφίες από την έκθεση!!!

Πριν από είκοσι περίπου ημέρες κάναμε την έκθεση! Καιρός δεν είναι να σας δείξω μερικές φωτογραφίες; Λοιπόν, η έκθεση είχε απ'όλα τα καλά... Θρησκευτικές εικόνες σε φλούδα από δέντρο με την τεχνική της παλαίωσης εικόνας, κοσμήματα από πολυμερικό πηλό (cernit) που είναι και το αγαπημένο μου, κοσμήματα με χάντρες, μουράνο και άλλα υλικά, χειροποίητα διακοσμητικά κουτιά, δώρα και κεραμικά μοντέρνα, σε ιδιαίτερες φόρμες, αλλά και λιγότερο μοντέρνα πιο χρηστικά και απλά!!! Δείτε τις φωτογραφίες...


γενική άποψη των κοσμημάτων μου...

γενική άποψη των εικόνων μου...
κεραμικό με θαλασσόξυλα

κηροπήγιο ρεσώ από θαλασσόξυλα

κορνίζα διακοσμημένη με θαλασσόξυλα
 και άλλα θαλασσινά

κεραμικοί κουμπαράδες και μολυβοθήκες
χειροποίητα (όχι με καλούπι)

διακοσμητικά κεραμικά ρεσώ χειροποίητα
 (όχι καλούπι)

συνθέσεις λουλουδιών σε χειροποίητα
κεραμικά
χειροποίητα κεραμικά διακοσμητικά
(χωρίς καλούπι)

γενική άποψη μερικών κεραμικών

η Κατερίνα με μερικές δημιουργίες της
Ε, εντάξει δεν είναι και όλα αυτά δικές μου δημιουργίες... Η αδερφή μου η Κατερίνα είναι κεραμίστρια, η Μίκα η φίλη μας είναι διακοσμήτρια... Φτιάχνουν δώρα και αντικείμενα ιδιαίτερα...
Οι κατασκευές με τα θαλασσόξυλα και τα κεραμικά είναι όλα χειροποίητα χωρίς χρήση καλουπιού ή άλλου μηχανικού μέσου, που σημαίνει ένα-ένα στο χέρι και γι'αυτό είναι το καθένα μοναδικό! Για τις εικόνες σας έχω γράψει σε άλλη ανάρτηση, να μη γίνομαι κουραστική...

2 σχόλια:

Marie είπε...

Πολλά συγχαρητήρια!!!

Demi είπε...

Καταπληκτικά όλα!!!!Συγχαρητήρια!