Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ!!!

 'Εκανα μια βόλτα στην μπλογκογειτονιά και βρέθηκα με βραβείο στην αγκαλιά!!!

                   

Από την πολυαγαπημένη μου Ανθήλη! 'Ηταν από τις πρώτες που ακολούθησαν το μπλογκ μου και πραγματικά αισθάνθηκα ότι μου στάθηκε στα δύσκολα... Εάν χρειαζόμουν περισσότερη συμπαράσταση, ξέρω ότι θα ήταν εκεί... Και δεν γνωριζόμαστε παρά ελάχιστα... Δεν έχουμε καν βρεθεί από κοντά... Πραγματικά με συγκίνησε!
Δεν μπορώ λοιπόν, παρά να σκεφτώ ότι έκανα μια φίλη και να αισθάνομαι μέσα στην παρεούλα μας έτσι λίγο περισσότερο κοντά σ'αυτό το κορίτσι...
Ανθήλη μου σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την καλοσύνη, την ευγένεια και την γλυκύτητά σου... (και για το βραβείο φυσικά... χα χα χα!!!)

3 σχόλια:

Aνθήλη είπε...

Καλησπέρα Βάσια. Το στόλισες βλέπω, και πολύ καλά του έκανες. Σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμα. Όντως κάνεις φιλίες μέσα από το διαδύκτιο, και είναι κάτι που δεν το περίμενα. Εδώ μέσα κυρίως βρήκα Ανθρώπους. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία και εύχομαι να μην με χρειαστείς ποτέ, αλλά αν ναι θα είμαι εκεί. Καλές δημιουργίες και όλα καλά. Φιλιά.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.

olga είπε...

Σε βρήκα και εγώ! Πολύ ομορφιές είδα μπράβο σου! Σίγουρα θα περνάω να τα λέμε! Πολύ καλή μέρα να έχεις και μπράβο για το βραβείο σου!

vassia είπε...

Και βέβαια το στόλισα, αυτό έλειπε... Ας ευχηθούμε να είμαστε εκεί η μία για την άλλη, μόνο για καλό...
'Ολγα μου, καλώς ήρθες!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πραγματικά θα τα λέμε...