Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Μοιράζω βραβεία!!!

 Αφού λοιπόν το καταχάρηκα το βραβειάκι μου, πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να το χαρίσω σε 15 μπλογκάκια και σύμφωνα με τη neraiditsa, να μοιραστώ 7 πράγματα για μένα... Ξεκινάω από τα εύκολα, μοιράζομαι τα 7 πράγματα για τον εαυτό μου:
1. είμαι ξεμυαλισμένη (όμως εντελώς και μονίμως... στο μαιευτήριο την τελευταία φορά που γέννησα ξέχασα το παιδί!!! Ναι, ναι τέτοια μάνα...)
2. είμαι "αλλού" (γενικώς...)
3. λατρεύω (όμως λατρεύω πραγματικά) τα ζώα! (όπως γράφω και στο προφίλ μου, μόνο τα τετράποδα όμως και από δίποδα αυτά που πετάνε...)
4. δεν μπορώ να πω "όχι" σε πίτσα (οποιασδήποτε γεύσης) και σε παγωτό (επίσης οποιασδήποτε γεύσης)
5. γενικώς δεν μπορώ να πω "όχι" σε φαγητό (και μου φαίνεται δυστυχώς...)
6. έχω ένα θεματάκι με τη γραμματική, το συντακτικό και την ορθογραφία της ελληνικής γλώσσας (καλά δεν είμαι και ... Άδωνις, αλλά πιστεύω πως είναι ωραίο να χρησιμοποιείς τη γλώσσα με τον σωστό τρόπο)
7. άντε και τελειώσαμε...
Αυτάαααα!!!! Και τώρα στα δύσκολα! Λοιπόν, επειδή είμαι καινούργια στην παρεούλα και ακόμη δεν σας ξέρω πάρα πολύ καλά, θα μου επιτρέψετε να δώσω το βραβείο στα κορίτσια που πρωτοακολούθησαν το μπλογκάκι μου!!! Σε neraiditsa και Ανθήλη δεν μπορώ να δώσω διότι από εκείνες ήρθε, οπότε αρχίζω την μοιρασιά...:



1 Νατάσσα, 2 Λευκοθέα, 3 dizzy button (καλά εσένα για ένα λόγο παραπάνω, με τρελλαίνει πραγματικά το εικονίδιο στη φωτογρ. δηλαδή με στέλνει κανονικά, είναι άπαιχτο...), 4 Elvira, 5 Αχτίδα,
6 konstantina, 7 mirsini, 8 Νίκη, 9 chris, 10 handmadeart2, 11 Ειρήνη χειροποιήματα, 12 Λούρδη (έχεις και πολύ όμορφο εικονίδιο κι εσύ...), 13 anima craft, 14 Αναστασία, 15 'Ολγα
Ουφ !!!! Τελείωσε κι αυτό! Καλορίζικο κορίτσια, να το χαίρεστε και να είστε πάντα άξιες να καμαρώνετε βραβεία! Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!!!!

7 σχόλια:

Unknown είπε...

χαχαχα ποιος δεν έιναι στον κόσμο του^^
ξέρεις πόσες φορές έχω κατέβει σε λάθος στάση γιατί απλά ήμουν αλλού!
Gratz για το βραβείο!
και ευχαριστώ για την τιμή!!!

vassia είπε...

Η τιμή είναι δική μου που έρχεστε στο σπιτάκι μου... ευχαριστώ για την καλή παρέα...

Νατάσα είπε...

Ω, σ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!!! Είναι το πρώτο μου και το εκτιμώ πάρα πολύ!!!!!!
Πολλά φιλιά με την γλυκειά καλημέρα μου.

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

αχ!! δε μου βγάζει τα σχόλια!! ελπίζω αυτό να μπορέσεις να το δεις... σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο σου!! είναι το πρώτο μου και χάρηκα πάρα πολύ!! όσο για την ψυχρή υάλωση να με ρωτήσεις ότι θες, αν μπορώ να βοηθήσω θα χαρώ πολύ!!

vassia είπε...

χαίρομαι κορίτσια που σας έδωσα εγώ το πρώτο σας βραβείο, γιατί ξέρω πώς αισθάνεσθε αφού και για μένα αυτό ήταν το πρώτο μου... ειρήνη μου προς το παρόν εντάξει με την υάλωση (βασικά δεν έχω ακόμη το υλικό) όταν χρειαστώ θα σε ρωτήσω... χίλια ευχαριστώ για την ανταπόκριση... φιλιά σε όλες και καλορίζικα τα βραβεία σας κορίτσια!!!...

Κατερίνα είπε...

Ένας Θεός ξέρει γιατί εγώ τώρα την είδα αυτή την ανάρτηση..Πάντα τέτοια Βάσια πολλά πολλά βραβεία για πολλές δημιουργίες!!

vassia είπε...

κατερίνα μου σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου... καλές δημιουργίες σε όλες μας!!!!