Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Ευχαριστώ!!!

Ηθελα να κάνω μία ανάρτηση, μόνο και μόνο για να ευχαριστήσω όλες εσάς που με επισκέπτεσθε και μου αφήνετε όλα αυτά τα ολόγλυκα σχόλια... Σήμερα συμπληρώνονται δύο μήνες από την πρώτη μου ανάρτηση και έχουμε ξεπεράσει τους 50 αναγνώστες!!! Για εμένα αυτό είναι υπέροχο!!! Σας ευχαριστώ πολύ και μιας και ο Ιούλιος που μας έρχεται είναι για μένα ιδιαίτερος μήνας (θα σας γράψω άλλη φορά το γιατί...) σκέφτομαι να κάνουμε ένα όμορφο και ... χορταστικό give away!!! Θα σας πω νέα και λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση, μέχρι τότε να είστε καλά και να περνάτε ήρεμα, όμορφα και αγαπημένα!!!









Και μη ξεχνάτε να ταξιδεύετε με σώμα και ψυχή...

16 σχόλια:

Νατάσα είπε...

Βάσια μου καλή σου μέρα.
Εύχομαι να μας χιλιάσεις και να συνεχίσεις να δημιουργείς με πολύ αγάπη!!!!!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο = Νατάσα.

Ioanna K. είπε...

τι όμορφες εικόνες! να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! καλή....υπόλοιπη μέρα! :)

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΣΙΑ!!!!!!!!!
ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΦΙΛΕΣ.
ΧΑΙΡΟΜΑΟ ΠΟΥ ΔΙΧΝΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ.
ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ!!!!!!!!!!

princess είπε...

Βάσια μου εσύ συνέχισε να δημιουργείς!! Εύχομαι να γίνουν χίλιοι και δυο χιλιάδες οι αναγνώστες σου!!!!!!!!! Καλό βράδυ

vassia είπε...

αχ. τι ωραία!!! Natasa μου και ioanna, μιας κι έχετε τα ονόματα των δυο από τις τρεις μου κόρες, σας έχω για γούρι... ευχαριστώ για τις ευχές σας!!! Ρένα χίλια ευχαριστώ για το βραβείο, όπως βλέπεις το στόλισα ήδη και ταξιδεύω (αυτό το ταξίδι είναι μόνιμη κατάσταση, χι χι χι...) !!!! princess με την πριγκιπική ευχή, σ'ευχαριστώ από καρδιάς!!!! να περνάτε υπέροχα και δημιουργικά!!!

Kiki Aposeki είπε...

Τι όμορφες εικόνες είναι αυτές Βάσια μου? Καλώς σε βρήκα!

Βίκυ είπε...

Να τους χιλιάσεις , Βάσια μου!Κι εγώ περίπου 2 μήνες "υπάρχω" στο χώρο των blogs.Συμφωνώ μαζί σου, ωραία εμπειρία!!!Ιδιαίτερος μήνας ο Ιουλιος, ε.....???Απορώ γιατί...περιμένω επόμενη ανάρτησή σου!

vassia είπε...

Kiki καλώς ήρθες, θα έρθω και στο δικό σου σπιτάκι λείαν συντόμως!!! Βίκυ μου, μόλι πατήσει ο Ιούλιος θα μάθετε γιατί είναι ιδιαίτερος μήνας!!! χι χι χι, να έχει και λίγο ενδιαφέρον η υπόθεση...

μυστήριο κορίτσι είπε...

Καλησπέρα!
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες ιδιαίτερα αυτές με την θάλασσα.
Καλή συνέχεια με όμορφες αναρτήσεις και περισσότερους αναγνώστες.
Καλό σου βράδυ και σε ευχαριστώ που περνάς.

marie είπε...

Να τους χιλιάσεις Βάσια μου!!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες! Ανυπομονώ να μας πεις γιατί ο Ιούλιος είναι τόσο ξεχωριστός για'σένα, φιλάκια πολλά!!!

vassia είπε...

χι χι χι! σας κρατάω σε αγωνία ε;... καλά ίσως δεν σας φανεί και τόσο φοβερός ο λόγος τελικά!!! φιλιά πολλά σε όσες περάσατε!!!

Katerina είπε...

Βάσια να τους κάνεις 1.000.000 τους αναγνώστες σου και να είναι όλοι οι μήνες της ζωής σου ξεχωριστοί όπως ο Ιούλιος!

vassia είπε...

σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου, εύχομαι να έχεις κι εσύ έναν μήνα ξεχωριστό και αγαπημένο...

olga είπε...

Με το καλό να τους εκατοστίσεις και να του χιλιάσεις! καλημέρα και καλό μήνα!

Unknown είπε...

βασια μου να εισαι καλα κ παντα να εχεις εμπνευσεις

Katrina είπε...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!