Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Και μερικά από τα βραχιόλια που είχα στην έκθεση...

Στη σειρά οι χειροποίητες δημιουργίες!
Γατούλες, βραχιόλια, λεμονάκια, μενταγιόν...

Κάποιες τυχερές σε λίγο θα φοράνε κάτι  πολύ όμορφο...

αυτά πού έχουν άσπρο μέσα τους,
φωσφορίζουν στο σκοτάδι...
και το φούξια κάνει αντανάκλαση
σε black light...

φωσφοριζέ...

κι αυτό είναι ΤΕΛΕΙΟ στο σκοτάδι...

στα χρώματα της θάλασσας...
Όλα τα βραχιόλια φυσικά είναι χειροποίητα, φτιαγμένα από πολυμερικό πηλό (cernit) και μπορούν να φτιαχτούν σε οποιοδήποτε χρώμα...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλψς ηρθες στην παρεα μας!καλως σε βρηκαμε!
καλο σκ!
φιλια χ 2
παντα υπεροχες δημιουργιες!

mirsini's creations είπε...

Γεια σου Βασια μου και Καλο μηνα να εχεις! Ηρθα να γνωριστουμε λιγο! Ομορφα τα βραχιολια σου,ειδικα το τελευταιο!!! Πολυ καλοκαιρινα οντως και...απ'οτι βλεπω φτιαχνεις πολλα πραγματα!!! Μπραβο σου λοιπον και καλωσηρθες στην μπλογκογειτονια!!!
υ.γ: Σε ευχαριστω για τα γλυκα σου σχολια!
Θα τα λεμε! Φιλια και καλο σ/κ!! :ο)

mirsini's creations είπε...

Αα! Ξεχασα να σου πω οτι μου αρεσουν πολυ ολες οι δημιουργιες σου με θαλασσοξυλα!!! Πανεμορφα!!!

vassia είπε...

Καλώς ήρθατε στο σπιτάκι μου!!! Χαίρομαι που σας αρέσει, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, θα τα λέμε γενικώς, διότι είμαι και πολυλογού... Φιλιά...

Unknown είπε...

καλησπερά!!
πολύ μου αρέσουν!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Welcome, welcome vassia!!!! Πολύ όμορφα όλα!!! Τα βραχιόλια σου γιατί φωσφορίζουν; όλα όλα μ'άρεσαν πολύ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πως τα κάνεις κοριτσάκι μου τα φωσφωρίζοντα; πανέμορφα είναι.

vassia είπε...

Κατ'αρχήν καλωσήλθατε στο σπιτάκι μου!!! Με μεγάλη μου χαρά βλέπω να μεγαλώνει η παρούλα μας και ενθουσιάζομαι!!!Χαίρομαι πάαααρα πολύ που σας αρέσουν τα πραγματάκια μου, δυστυχώς δεν έχω κανένα τρομερό μυστικό για τα φωσφορίζοντα μπιζού, παρά μόνο ότι ο πηλός είναι φωσφορίζων από μόνος του!Τόοοοσο δύσκολα τα πράγματα...χα χα χα!Φυσικά θέλει τέχνη για να τον πλάσεις...(λέμε τώρα...) χα χα χα, Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και πάλι καλωσήρθατε...

elvira είπε...

Βάσω, γειά σου! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο μπλοκ μου, τα όμορφα σχόλια και τις ευχές σου!
Κι' εσύ φτιάχνεις πάρα πολύ όμορφα πράγματα! Να εισαι καλά και πάντα δημιουργική!!!

Νίκη είπε...

Καλημέρα Βάσια μου, καλώς σε βρίσκω κι εγώ!
Πολύ μου άρεσαν όσα φτιάχνεις, ειδικά αυτά με τον πολυμερικό πηλό και τα ξύλινα!
Καλή εβδομάδα, θα τα λέμε!

Dizzy button είπε...

Πολύ όμορφα τα βραχιόλια σου! Καλή σου μέρα!

neraiditsa είπε...

τι υπέροχη ιδέα αυτά τα βραχιόλια , πολύ μου άρεσαν γιατί είναι ότι πρέπει για το καλοκαιράκι που μας έρχεται, όντως φτιάχνεις πολλά όμορφα πράγματα!!! τα φιλιά μου , καλή εβδομάδα!!!!

vassia είπε...

Ελβίρα καλώς ήρθες!Νίκη μου επίσης! Dizzy button,neraiditsa, όλες σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια! Αυτά τα βραχιόλια η αλήθεια είναι πως γίνονται ανάρπαστα και να φανταστείτε πως τα έφτιαξα κατά τύχη, όταν πειραματιζόμουν με τον πολυμερικό πηλό... Ιδιαίτερα αυτά που φωσφορίζουν και εκείνα που κάνουν αντανάκλαση σε black light τώρα το καλοκαίρι, εξαφανίζονται πριν τα φτιάξω! χα χα χα!!!Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι για τα καλά σας λόγια,θα τα λέμε! Καλές δημιουργίες...