Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Κι άλλη τούρτα από πάνες!!!

Λοιπόν το περασμένο Σάββατο, πήγαμε στη βάφτιση της μπέμπας του Γιάννη και της Μάχης, που τώρα πια την φωνάζουν Αναστασία!!! Μια κούκλα (έμοιασε στον μπαμπά της και στην μαμά της φυσικά...) υπέροχη η βάφτιση και το δώρο μας ένα φόρεμα επάνω σε μια πανότουρτα!!! Στη φωτογραφία βέβαια χάνει πολύ, δεν φαίνεται καλά, αλλά δεν πειράζει, αυτή η τούρτα από πάνες έκανε πάταγο πάντως!!!





Το φορεματάκι της μικρής, το καπελάκι της, φτερά πριγκηπικά και μια ολόγλυκια καρτούλα φτιαγμένη από τα χεράκια μου (που φυσικά ξέχασα να βγάλω φωτογραφία...) και τέλος όλο αυτό τυλιγμένο σε ζελατίνα για να μη μας πάθει τίποτα... Πολλές κορδέλες και ατελείωτη αγάπη για το μωράκι... Να σας ζήσει παιδιά, να είστε πάντα ευτυχισμένοι και με το καλό να έρθει και το αγοράκι σας στον κόσμο, να χαίρεστε και να αγαπάτε δύο αγγελούδια...






18 σχόλια:

Νατάσα είπε...

Βάσια καλημέρα και καλή εβδομάδα. Υπέροχη η τούρτα που έφτιαξες φαντάζομαι οι γονείς πως θα τρελάθηκαν από τη χαρά τους!!!!!
Μπράβο σου κοπέλα μου.

χαραυγή είπε...

Η τούρτα πανέμορφη αλλά το κερασάκι ήταν τα φτερά!Να τους ζήσει η νεοφώτιστη!!

Aνθήλη είπε...

Καλημέρα Βάσια μου, και καλή μας εβδομάδα. Εκπληκτική η πανότουρτά σου. Έχω κάνει κάτι παρόμοιο αλλά με αγορίστικο ρουχαλάκι και μου έβγαλε την ψυχή. Βλέπω ότι η μαθήτρια ξεπέρασε κατά πολύ την δασκάλα (ΧΙΧΙΧΙ). Απίθανη δουλειά, ΜΠΡΑΒΟ.
Στα δικά μας τώρα, θέλω να ξέρεις ότι είμαι πολύ καλύτερα και σε χιλιοευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και οι σκέψεις σου όντως με ακολουθούσαν. Κάθε φορά που έβλεπα το όνομά σου σε σχόλιο αυθόρμητα έσκαγε χαμόγελο. Ευχαριστώ, και άνοιξε το τηλεφωνό σου να ακούσω την φωνή πίσω από τον υπολογιστή.
Φιλιά.

Βίκυ είπε...

Τι πανέμορφο, Βάσια μου!Καλά, τα φτερά είναι όλα τα λεφτά!Να τους ζήσει και συ να'σαι καλά να κάνεις πάντα τέτοια πρωτότυπα δωράκια!

Νίκη είπε...

Να τους ζήσει και με το καλό το καινούριο μωρό!
Καλά αυτή η παραλλαγή της τούρτας με το φορεματάκι είναι τέλεια! Ετσι παύει να είναι δώρο μόνο για νεογένητα! Κι η λεπτομέρεια με τα φτερά ολα τα λεφτά!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια η τουρτίτσα από πάνες!!Καλώς σε βρήκα!Πολλά φιλάκια!:)

Κατερινα είπε...

πολυ ομορφο δωρο!!

vassia είπε...

Natasa καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ για τα εύσημα!!!
Χαραυγή, Βίκυ, Νίκη, Κατερίνα, σας ευχαριστώ, δεν περίμενα να κάνουν τόση αίσθηση τα φτερά! η αλήθεια είναι πως γέμισαν το δώρο και θύμιζαν πριγκίπισσα, πολύ χαίρομαι που σας άρεσε...
Μελίνα καλώς ήρθες, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ελπίζω να σου αρέσει και να καθίσεις στην παρεούλα μας!
Βίλη μου, ΚΑΛΩΣ ΞΑΝΑΗΡΘΕΣ!!!! Χαίρομαι αφάνταστα για τα καλά σου νέα και θα τα πούμε σίγουρα...

Dizzy button είπε...

Πολύ όμορφη και εντυπωσιακή η πανότουρτα! Μπράβο σου!

μυστήριο κορίτσι είπε...

Καλημέρα!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!
Πολύ ενδιαφέρον το blog σου απλά τις προηγούμενες μέρες δεν είχα όρεξη για περιηγήσεις.
Τα πράγματα πάνε ευτυχώς καλύτερα.

Βασιλική είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια αλλά και εσύ δεν πας πίσω, εξαιρετική ιδέα με το φόρεμα και για την πανότουρτα, ευχόμαστε πάντα να είσαι τόσο δημιουργική. Φυσικά εξαιρετική και η δουλειά της Κατερίνας και της Μίκα

princess είπε...

Είχε έμπνευση ο ποιητής!!! Μπράβο σου Βάσια μου! Απλά υπέροχη τουρτίτσα!!!

olga είπε...

Καλά Bάσια τι φοβερή ιδέα! Η πανότουρτα ντυμένη με φόρεμα καταπληκτική! Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν και οι γονείς!

vassia είπε...

αχ, κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!! είναι μεγάλη η χαρά μου όταν βλέπω τόσο θερμή υποδοχή στα πραματάκια που φτιάχνω... να είστε πάντα καλά και να τα λέμε... και πάλι ευχαριστώ!!!!

marie είπε...

Από τις ωραιότερες που έχω δει, μπράβο Βάσια!!!

vassia είπε...

σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια σε όλες μου τις αναρτήσεις!!! χαίρομαι που σου αρέσει η δουλειά μου, γιατί έχει πολύ αγάπη μέσα της!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΦΙΛΙΑ ΖΕΣΤΑ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!!

vassia είπε...

σ'ευχαριστώ και ελπίζω όλα καλά!!!!