Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Νέα ανάρτηση!!!!

Χαιρετώ την γλυκιά μπλογκογειτονίτσα μας!!!! Πρώτα-πρώτα να ευχαριστήσω πολύ-πολύ την Λευκοθέα για το υπέροχο δωράκι της, που μου έχει έρθει εδώ και αρκετές ημέρες....

                                                         

Είναι γλυκίτατες και η κόρη μου δεν τις βγάζει από τα αφτάκια της!!! Και πάλι ευχαριστώ!!!!
Να σας δείξω όμως και λίγα πραγματάκια που έφτιαξα αυτές τις ημέρες, να μου πείτε απόψεις....

Σκουλαρίκια με υγρό γυαλί και
θέμα νεράιδες...
Μικρό καδράκι με την όμορφη Χιονάτη σε decoupage

Κι άλλο καδράκι με μια γλυκιά νεραϊδούλα
για να συντροφεύει μια μικρή πριγκήπισσα...
Αυτά για την ώρα, θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα, γιατί ετοιμάζω και κάτι ολόγλυκα σαπουνάκια με  decoupage, που μου αρέσουν πολύ!... Σας στέλνω τις ευχές μου και ... δροσερά φιλιά!!!!!

11 σχόλια:

princess είπε...

Όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, μα κόλλησα με την νεραϊδούλα!! Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Είναι όλα φανταστικά!!! Μπράβο σου!!! Καλό Σ/Κ!!!

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Βάσια μου! Βλέπω κι εσύ φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα! Θα ξεχωρίσω τα σκουλαρικάκια με τα θαλασσόξυλα. Όπως καταλαβαίνεις έχω ιδιαίτερη σχέση με την φύση... Χαίρομαι που τα λέμε!

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, αλλά και το δωράκι της Λευκοθέας γλυκύτατο!!

Νατάσα είπε...

Υπέροχα όλα!!!!!!! Μπράβο σου καλή μου.

Υ.Γ. Και εγώ κόλλησα με τη νεραϊδούλα!!!!!!!!

vassia είπε...

σας ευχαριστώ κορίτσια! princess
είμαι σίγουρη πως σου άρεσε η νεραιδούλα μου, σε όλες τις πριγκήπισσες αρέσει!!!
aigli
μου σ'ευχαριστώ καλό Σ/Κ και σε σένα...
dimiourgia
κι εγώ κάτι με τη φύση το έχω, αλλά δυστυχώς δεν συμμερίζονται όλοι την αγάπη μου αυτή...χαίρομαι που σου άρεσαν τα πραγματάκια μου...
Νίκη
μου χαίρομαι που πρόσεξες το δωράκι της φίλης μου Λευκοθέας, είναι πραγματικά υπέροχο... σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Natasa
μου, να σου πω την αλήθεια σε σκεφτόμουν με τις νεραϊδούλες, ήμουν σίγουρη πως θα σου αρέσουν, έχω φτιάξει κι άλλες, θα τις δείξω άλλη φορά!
Σας ευχαριστώ μέσα από την κερδιά μου για τα καλά σας λόγια και την παρέα σας, πολλά φιλιά σε όλες...

maya =^o^= είπε...

καλώς σε βρήκα!!!πολύ όμορφες οι μπαμπούσκες !!ωραίο δωράκι ;) και τα κουλαρίκια σου πολύύύ καλά...!!!!σε τι υλικό έκανες το ντεκουπάζ στα σκουλαρίκια;το υγρό γυαλί το απλώνεις να φαίνεται σαν καλουπωμένο;; ή το αφήνεις να χυθεί ελεύθερα;χαίρομαι πολύ να βλέπω τέτοια όμορφα έργα!!!

χαραυγή είπε...

Όλα μου άρεσαν αλλά τα σκουλαρίκια περισσότερο!!Καλή εβδομάδα!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΚΙ ΕΓΩ ΞΕΧΩΡΙΣΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!!

vassia είπε...

Maya μου, καλώς ήρθες, χαίρομαι που σου άρεσαν, για τις ερωτήσεις σου απάντησα στο δικό σου μπλογκ...
Χαραυγή και Νάσια μου, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, νομίζω ότι τελικά οι νεραϊδούλες έχουν την τιμητική τους!!! έχω φτιάξει κι άλλες, θα τις αναρτήσω πολύ σύντομα (ελπίζω...)
Να περνάτε όλες καλά...

maya =^o^= είπε...

:))))